Deze website maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies om het bezoek aan de website te analyseren en om onze communicatie te verbeteren.

G4S: “Dankzij e-learning hoeven we mensen niet met theorieopleiding overdag lastig te vallen”

G4S Patrol en Response verzorgt sinds enkele jaren voor de NS een aantal diensten waaronder het veilig bevrijden van opgesloten liftpassagiers. Medewerker backoffice & planning Claude van der Linden: “Contractueel is afgesproken om onze medewerkers daarvoor op te leiden en opgeleid te houden. Na lang zoeken hebben we vanuit G4S besloten om de opleidingen onder te brengen bij LiftAcademy.”

Fontys Hogescholen: “Bij liftopsluiting hebben we altijd direct iemand beschikbaar”

Fontys Hogescholen vormt de grootste publieke kennisinstelling in Zuid-Nederland. Met 44.000 studenten en 4.400 medewerkers worden de liften op de verschillende locaties van de hbo-instelling intensief gebruikt. Om ervoor te zorgen dat passagiers bij een liftopsluiting niet onnodig lang vastzitten, stuurt Fontys eigen medewerkers al jaren naar de training Bevrijden van opgesloten liftpassagiers van LiftAcademy.

ProRail: “Weten waar je het over hebt”

ProRail: “Weten waar je het over hebt”

Jan Blom, Inspecteur Stationsbeheer en Operatie en medeverantwoordelijke voor doelmatig eigenaarschap: “Als het gaat om liften, willen we meer gevoel hebben bij klachten en storingen. Om een betere gesprekspartner aan tafel met NS Stations te kunnen zijn, hebben we gekozen voor de LiftAcademy-training ‘Praktisch liftbeheer’. We zijn door de inhoudelijke kennis die we verkregen hebben, beter in staat om samen op te trekken richting de aannemer voor liftnieuwbouw en -onderhoud. Het is prettig als je weet waar je het over hebt.”

OSB: "Training 'Veilig werken rondom liften' is leerzame ervaring!”

OSB: "Training 'Veilig werken rondom liften' is leerzame ervaring!”

Ilse Mariën, coördinator Specialismen & Platforms binnen brancheorganisatie OSB, volgde de training 'Veilig werken rondom liften'. Ze vond het een leerzame ervaring. “Tijdens de training van een halve dag, gegeven door een enthousiaste en ervaren docent, werd niet alleen aandacht geschonken aan de theorie, maar ook aan de praktijk: we hebben geoefend met een tractielift. Alle respect voor de specialist die glaswas- en schoonmaakwerk op en om liften veilig en zelfstandig verricht!"

Bol.com: “Nieuwe liften, opnieuw trainen”

Bol.com: “Nieuwe liften, opnieuw trainen”

Niels Basjes is IT-architect en plaatsvervangend hoofd BHV bij bol.com. Een deel van het BHV-team van bol.com heeft opnieuw de training ‘veilig bevrijden van opgesloten liftpassagiers’ gevolgd. Nu bij het Liftinstituut.

ROC Leiden: “Goed voorbereid om liftpassagiers te bevrijden”

ROC Leiden: “Goed voorbereid om liftpassagiers te bevrijden”

Lesley van den Hoogenband is technisch medewerker bij ROC Leiden. Hij is het aanspreekpunt voor zowel de liftmonteur als de liftcameramonteur die op onderhoudsbasis regelmatig in en om de zes liften van het ROC werken. Lesley volgde een gecombineerde training ‘veilig werken rondom liften’ en ‘bevrijden van opgesloten passagiers’ van LiftAcademy.

Vestia kiest bewust voor training ‘veilig werken op hoogte’

Vestia kiest bewust voor training ‘veilig werken op hoogte’

Medewerkers van vastgoedbeheerders en woningcorporaties werken regelmatig op hoogte. Om ervoor te zorgen dat dit veilig gebeurt, kiest Vestia ervoor haar medewerkers een gedegen opleiding te laten volgen bij het Liftinstituut - theoretisch en praktisch.

Inloggen leeromgeving

Wachtwoord vergeten?